karpiarze.pl też czasem łowią

Nasi admini też czasem łowią poniżej Catch od Kuby #WykiwaćKarpia2020 #CatchRaport Zasiadka 3 dniowa z rodziną… Wiecie co to znaczy…. Zaczynamy… Łowisko specjalne Rusiec staw karpiowy nr. 3 stanowisko nr. 1 (bo blisko do WC/prysznic) namiot rozbity przy nim parasol, rod pod. Czas na patyki, na tą zasiadke wybrałem Extremis’y 3,60 / 3,25 “libsa” ze stajni Wychwood Carp. Zestawy wybieram klasycznie dla mnie jeden pod bałwanka z dłuższym włosem natomiast drugi to po prostu Ronie Rig, na włosa leci zestaw który ostatnio dał mi ładne rybki czyli BIO Marine +…

Catch report Retman Carp Fishing

Drugą część urlopu mieliśmy spędzić w domu ale wymyśliliśmy po Miłoszewie wędkujemy dalej mało nam….. Szybko sprawdziliśmy gdzie są wolne miejscówki na BookingFish.eu – fishing around the world i jedziemy. Pod uwagę braliśmy : termin, odległość  i dostępność wybraliśmy Łowisko Tuszynek, na które to zawitaliśmy po raz pierwszy. Łowisko to jest pięknie umiejscowione otoczone lasem pełnym jagód i nie tylko. Woda  to około 22h i głębokości od 2 do 3.5m jest bardzo zamulone. Myślimy, że 1 metr mułu to norma chociaż znaleźliśmy też w miarę twarde place i to właśnie…

Karpie z zaczepów – Jezioro Smolno

Na kanale YouTube 2M1 Carpfishing możecie obejrzeć replacię Mariusza z klimatycznego Jezioro Smolno. Zobaczcie koniecznie   “Nie bójmy się łowić w zaczepach. Takie miejsca dają piękne karpie więc dlaczego tam nie łowić? Wystarczy się odpowiednio przygotować Sami zobaczcie!”   Mariusz Mario   Zapraszamy

Urlop z karpiami

Mój urlop, karpiowy urlop dobiegł końca a więc przyszedł czas na podsumowanie. Cztery doby na znanym mi łowisku w gronie najbliższych to świetne połączenie wypoczynku i pasji jaką jest wędkarstwo karpiowe. Każdemu polecam taką formę spędzania wolnego czasu. Podczas tej wyprawy na mojej macie zameldowało się 5 karpi. Zaczynamy oczywiście od strony wędkarskiej. Standardowa procedura – sondowanie dna, montaż zestawów, wybór przynęt, wywózka i zapominam o wszystkim. Po dobrych 24h pierwsze branie – niestety spinka, czuję niedosyt ale to dobry znak – ryby wpłynęły w moje łowisko. Czułem i miałem…

Ojciec i Syn na rybach – Łowisko Zielona Wyspa

21-czerwca w niedzielę, pojechaliśmy na Łowisko – Zielona Wyspa w składzie ja, Tata, wujek Artur i jego sześcioletni syn Patryk. Na miejscu po dwugodzinnym montowaniu sprzętu wywieźliśmy nasze trzy zestawy i jeden Wujka – całkowita nówka, którą kupił podczas „napadu” na Trotkę, nasz zaprzyjaźniony Sklep Wędkarski. Jako zanęty do wywózki użyliśmy kulek o nazwie Kukurazja poleconych przez właściciela łowiska, Piotra. Oprócz karpiówek zabraliśmy też nasze spiningi. Około godziny 15.30 na macie zameldował się 70 centymetrowy szczupak, złowiony na spinning przez Tatę. Tego dnia wyciągnęliśmy sporo drapieżników, ale nie upragnionego przeze…

Urlop nad Jeziorem Miłoszewskim

#CatchReport   7 dni na Jeziorze Miłoszewskim Przez ten czas udało nam się złowić 21 karpików, nie były to może kolosy …..ale cieszą Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych rybek odwaliliśmy kawał ciężkiej roboty Pogoda niestety  jaka panowała w okresie naszego pobytu nam nie dopisała,  codzienny deszcz i mocny wiatr mocno dał nam po tyłkach…. Dalej sprawdzamy produkty firmy #Munchbaits powiemy tyle #BioMarine to jest SZTOS   Pozdrawiamy Anita i Robert Retman Carp Fishing Munch Baits Polska Wychwood Polska PVA Hydrospol – Polska

METODA RZUTOWA 2 Jezioro Krążno

Na kanale YouTube Sebastiana Lemke możecie zobaczyć jego najnowszą produkcję z Jezioro Krążno “Długo mnie nie było, czas nadrobić zaległości, na pierwszy strzał, wiosenny wypad na Krążnie, gdzie udało mi się złowić piękne ryby z tego cudownego spadu.” Sebastian Zapraszamy na seans bo naprawdę warto poświęcić chwilkę czasu

Wyniki eliminacji do Stairs to Hell 2020

W dniu 27.06.2020r. zakończyły się eliminacje do Stairs 2 Hell, zawody odbywały się na Łowisko Wygonin. Zmagania zawodników trwały prawie tydzień. Niestety definitywnie ryby nie nie chciały współpracować, tak jak w latach poprzednich. Mimo pięknej pogody i super atmosfery wyniki nie były rewelacyjne. Na szczęście udało się obsadzić wszystkie punktowane miejsca i tak: 1. Miejsce – Wyjazd na Stairs 2 Hell 2020 Adam Widziajlo i Marek Ziemianin – stanowisko 7 2. Miejsce – Wyjazd na Pelagicevo z Bookingfish, oraz nagrody rzeczowe – stanowisko 21 Grzesiek Wojcik i Paweł Zieleniewski 3.…

Eliminacje do Stairs 2 Hell 2020 – sytuacja przed ostatnią dobą zawodów

Minęła kolejna doba eliminacji do Stairs 2 Hell na Łowisko Wygonin ale nic się nie zmieniło w klasyfikacji. Trzymamy kciuki za wszystkie drużyny, ryba leniwa, słońce świeci, urlopowo i tyle… Ostatnia doba przed nami, wszystko się jeszcze może wydarzyć 🤞🤞🤞 Powodzenia 👊 #karpiarzepl BookingFish.eu – fishing around the world

Zobacz więcej

“Karpiarze dla Zuzi” – relacja z zawodów

#KarpiarzedlaZUZI#WartoJestPomagać#PodsumowaniePoZawodach Tak więc… Trzech Adminów brało udział w taj szczytnej imprezie (pomagali też troszkę w organizacji). Napiszę parę słów na podsumowanie Charytatywnych Zawodów ” Karpiarze dla Zuzi” Była to dość ciężka impreza ze względu na obecnie panującą “pandemię” ale nie poddawaliśmy się i daliśmy radę dopiąć wszystko tak, żeby zawody się odbyły. Mimo potknięć…. wyciągnęliśmy wnioski na przyszłość i wiemy co trzeba poprawić…. Nadmienię że, były to nasze pierwsze zawody na tak dużą skalę, mieliśmy obawy czy damy radę ale … wzajemne wsparcie dało pozytywny rezultat i teraz też jesteśmy…

Eliminacje do Stairs 2 Hell 2020 – sytuacja po 3 dniu

Sytuacja w eliminacjach do Stairs 2 Hell na Łowisko Wygonin po trzeciej dobie zawodów. W dniu wczorajszym nie złowiono żadnej ryby, ale dziś w nocy dwa stanowiska przełamały złą passę. W nocy padła pierwsza ryba na stanowisku 7, które nie jest łatwym o tej porze roku. Chłopaki ze stanowiska 21 dołowili swoją drugą rybę, przez co wysunęli się na prowadzenie. No ale to nie było wszystko co wydarzyło się w trzeciej dobie eliminacji. O 14.30 ekipa ze stanowiska 7 wyholowała Amura, który na Łowisku Wygonin jest rzadkością i to oni…

Zobacz więcej

Relacja z szybkiej nocki na PZW

Relacja Karola z szybkiej nocki na PZW “Tego się nie spodziewałem ❗❗❗ Po 6 dniach na łowisku Zgoda gdzie złowiłem tylko 1 karpia, wczoraj postanowiłem wyskoczyć na nockę na wodę PZW. Pierwszy raz w tym roku na tej wodzie. Po zawodach samochód jeszcze nie rozpakowany więc szybko po pracy pojechałem. Na łowisku byłem około 17:30. Szybko się nawet rozstawilem i przed godziną 19 już pierwszy zestaw wywiozłeś, a za niedługo drugi. Pierwsza miejscówkę zasypiałem 2 garsciami pokruszonych i całych kulek o zapachu Lemon Shock z Meusa, nie duza ilością kukurydzy…

Eliminacje Stairs 2 Hell

W dniu wczorajszym rozpoczęły się organizowane przez bookingfish.eu zawody na Łowisko Wygonin. Losowanie poszło gładko a przeprawy udało się przeprowadzić bez większych problemów. Drużyny rozpoczęły walkę o godzinie 16. Eliminacje do Stairs 2 Hell z grubej rury rozpoczęła drużyna ze stanowiska 8B, łowiąc drugą rybę zawodów, ale pod względem wagi największa! Mirek Gielka wraz z synem wskoczył na pierwsze miejsce z karpiem o wadze 21,39kg, jedocześnie jest to największa ryba zawodów. Chłopaki ze stanowiska 21, zgarnęli nagrodę za pierwszą złowioną rybę – czyli tygodniową zasiadk dla dwóch osób na Łowisku…

Dzikie karpie z glinianki

“Dzika woda z silnymi karpiami. Wodę znamy od małego ale tych karpi nie złowiliśmy nigdy. Przepiękne silne karpie dały nam mnóstwo emocji. Dbajmy o te karpie i tak piękne wody. Są pod naszym nosem. C&R!” Mariusz Mario Zapraszamy na relację i na kanał 2M1 Carpfishing 👇👇👇

Małe Leśne Jeziorko

Klimatyczny film z zasiadki Sebastiana Lemke i Bartosza Króla “Tym razem wypad nas jezioro Brzeżonko, wspólne łowienie z moim dobrym kolegą Bartkiem, który od niedawna jest przedstawicielem marki Sonik. Wiele karpi, kilka holi, brań na żywo. Musisz to zobaczyć!” Sebastian Lemke Zapraszamy na seans 👌👌👌 #karpiarzepl

Do 3 razy sztuka…. – Wodna Kraina

#catchreport Na zdjęciu widzicie zdjęcie ryby, którą Marcin złowił dzięki swojej determinacji i konsekwencji. Cała historię, taktykę, omówienie warunków i miejsc położenia zestawów zobaczcie koniecznie na filmie 📽️📽️📽️ 👇👇👇👇👇👇 Życzymy Wam pracowitych dni i nie przespanych nocy nad wodą #karpiarzepl www.carpseeds.pl

Rozpoczęcie sezonu 2020 Łowisko Extra Carp Radymno

Weekend się skończył … więc zapraszamy na trochę lektury i fajny seans nadesłany do nas z Teamu Carp Seeds 🎣🎣🎣 Bardzo serdecznie dziękujemy Mateusz Nowak za nadesłanie raporciku 👏💪 Nasz wspólny kolega po kiju nagrał fajny filmik z tej ciężkiej zasiadki to co … żeby nie przedłużać 🍺🍿 zapraszamy na film 👊 Paweł z teamu #carpseeds i ŁOWCY Mazowsze podczas majówki złowił pięknego karpia 😍😍😍Cała zasiadka odbywała się w bardzo trudnych warunkach, mimo to powstał na prawdę świetny film z tej wyprawy. Zobaczcie go koniecznie – link poniżej. ☝️ Z…

JESIENNE DUŻE KARPIE Z KLIMATYCZNEGO ŁOWISKA

“Łowisko Nosselia to dla mnie wyjątkowe miejsce, w którym wędkowanie sprawia mi olbrzymią frajdę i satysfakcję. Właśnie dlatego, na zakończenie karpiowego sezonu 2019 wybrałem ten konkretny zbiornik. Druga połowa listopada, silny nieprzyjemny wiatr, temperatura wody około 7°C i ja sam na całym łowisku zastanawiający się, w której części zbiornika karpie mogą jeszcze żerować… Nie widząc absolutnie żadnych spławów na wodzie, postanowiłem łowić na 3 różnych głębokościach. Jedną z wędek postawiłem “na próbę” na płyciźnie ok. 1 metra głębokości, lecz nie pokładałem w niej zbyt dużych nadziei. Jak się później okazało…

Majówka na Szmaragdzie.

Tegoroczną majówkę postanowiłem spędzić na Szmaragdowym Stawie, który odwiedzam dość często, ale pierwszy raz miałem okazje łowić na stanowisku 10. Woda chimeryczna i nieraz zjeżdżałem z niej o kiju, ale właśnie to w niej lubię i dlatego chętnie tam wracam. Pod dotarciu na łowisko przywitała mnie ulewa 😉 Telefon do Piotra, który siedział na przeciwległym brzegu i dowiedziałem się, że złowił już kilka ryb, co oczywiście bardzo mnie ucieszyło, gdyż ryba była w naszej części wody. Przeczekałem deszcz, szybkie rozbicie biwaku, ponton, echo i na wodę, szukać miejsc na postawienie…

Trzy dni na łowisku Oleśnikowa Dolina z karpiarze.pl

Zapraszamy na relacje Grześka oraz Adama z trzech dni które spędzili na łowisku Oleśnikowa Dolina Nasza wyprawa zaczęła się jak każda inna. Jak zwykle – zapewne jak u większości z was – trudno było nam zasnąć dzień przed wyjazdem. Moje myśli krążyły już tylko wokół sprzętu leżącego w pokoju i miejsca w które się wybieraliśmy. Czy na pewno wszystko udało się spakować? – pytałem sam siebie. Czy o niczym nie zapomniałem? W głowie już układałem plan czym zajmę się tuż po dotarciu nad wodę, jak to wszystko będzie wyglądało. Wiem,…

RYBOMANIA 2016 – LUBLIN – RELACJA karpiarze.pl

Targi RYBOMANIA LUBLIN 2016 Zapraszamy na oficjalną relację z targów wędkarskich. 3 grudnia godzina 10:00 – dojechaliśmy na miejsce. Pięć osób, pięciu przedstawicieli portalu karpiarze.pl – jeden cel – zobaczyć jak to wszystko wygląda w Lublinie! Dopisująca pogoda, pomimo przymrozku dała chwilę oddechu po kilku godzinnej podróży. Zatem – wchodzimy na targi. Uwagę przyciąga organizacja, brak przepełnionych kas biletowych, dostępność szatni oraz strefa gastronomiczna zapowiada się obiecująco. Zapraszamy na krótki spacer z perspektywy odwiedzającego. W odczuciu redakcji, targi organizowane w Lublinie to zdecydowanie bardziej kameralna impreza cyklu Rybomania. Mniejsza ilość…