JESIENNY KOŃ!!

Razem z kolegą Grześkiem postanowiliśmy, że wybierzemy się  na szybką dwudobową zasiadkę, a nasz wybór padł na Uroczysko Karpiowe. Dzwonimy na łowisko i okazało się, że wolne są dwa stanowiska 9 i 10 i to był strzał w dziesiątkę!!
Po dotarciu na miejsce i rozmowie z wędkarzami dowiedzieliśmy się, że ryby bardzo słabo żerują, lecz nie rezygnujemy i pełni optymizmu szybko się rozkładamy.
Jeszcze tylko jeden szybki imieninowy 🥃😉 i wywozimy zestawy, które postawiliśmy na odległości  200 i 250m.
Miejscówki zasypaliśmy pelletem i ziarnami FishingBrothers do tego kulasy LK Baits, a zestawy uzbroiliśmy w serię:
-FISH ACTIV PLUS COMPOT podbity WILD STRAWBERRY 14mm.
-PEPERIN 14mm x 2
-RECORD CORN 14mm /CUC HONEY
Po dwóch godzinach od wywózki o godzinie 18 niespodziewanie odezwała się moja centralka i jest branie na PEPERIN. Niestety ryba wygrała walkę. Szybka wywózka w to samo miejsce i czekamy.
Mija godzina 20 i kolejny raz moja centralka wydała pojedynczy pik, po chwili ryba wreszcie nieśmiało ruszyła tym razem skusiła się na FISH ACTIV COMPOT/WILD STRAWBERRY, zacięcie i bardzo długi hol dał mi nieźle popalić. Gdy położyliśmy go na macie zobaczyliśmy pięknego jesiennego kabana. Szybkie ważenie i ogromna radość!!! Karp wraca w świetnej kondycji do wody.
O godz 23 branie u Grześka i niestety pudło. Mija kilka minut i znowu branie u Grześka, tym razem na drugiej wędce również na COMPOT i na macie melduje się  piękny 17 kg karp.
Cieszymy się i idziemy spać.
Rano przewozimy zestawy, zasypujemy miejscówki tym samym co poprzednio i czekamy.
Dzień mija spokojnie, a o 19 kolejne branie u Grześka kulasy RECORD CORN i ziarno kuku w akcji. Kolejny piękny 15kg karp na macie. W nocy kilka pików i kolejna rybka u Grześka.
Rano pobudka czas się powoli pakować, ale nie tak prędko.Kolejne branie u mnie i drugi raz Peperin w akcji. Pięknie wybarwiony jesienny karp trafia na kołyskę.
W sumie mieliśmy 9 brań z czego 5  wykorzystaliśmy. Zasiadka była mega udana zwłaszcza, że na łowisku nie było szału z braniami. Przynęty LK Baits oraz pellet i ziarno Fishing Brothers nie zawiodły.
Dziękuję kolegom z sąsiednich i tych dalszych stanowisk za wspaniałą atmosferę jaką wszyscy stworzyliśmy.
Do zobaczenia kolejnym razem nad wodą
Marcin Policht
The following two tabs change content below.

Emil Leksiński

Ostatnie wpisy Emil Leksiński (zobacz wszystkie)