TEAM INVADER – RELACJA PRZEMKA I MARCINA

Ostatnia wspólna zasiadka z Marcinem w tym roku nad Holenderską żwirownią, zostanie na długo w mojej pamięci. Zaplanowane dwie doby, przyniosły nam jedno karpiowe branie na kulki o smaku wątroba kukurydza (Czyngis Chan) 2x20mm . Już pierwszej nocy o 3:30 sygnalizator bez najmniejszych pojedyńczych „pików” wyrwał nas z łóżek, nastąpił potężny odjazd. Wyskoczyliśmy z namiotu, podniesienie wędki z poda i czuję bardzo dużą siłę ryby. Marcin szykuje ponton, aby nie ryzykować holu z brzegu i nie stracić tej ryby. W pewnym momenie Marcin zauważył… że stoję w jedyn klapku zaspany i pełen…

WCC JUNIOR 2017 – PODSUMOWANIE KAPITANA REPREZENTACJI

Podsumowanie kapitana naszej reprezentacji, która wystąpiła na WCC JUNIOR 2017 w składzie: Kapitan – Marcin Jesiołowski Kasia Kozłowska Kacper Stępień Karol Wiatrowski Rafał Studziński WCC Carp Classic 2017 Junior Event – Wraysbury Lake – Podsumowanie Po wyborze z pośród kilkudziesięciu aplikacji tej czwórki rozpoczęły się przygotowania. Przyznam szczerze, że byłem pod wrażeniem zapału i pasji z jaką młodzież podeszła do realizacji celów jakim był udział w WCC. Już w pierwszych tygodniach Karol na grupie, którą zainicjował na Messengerze wrzucił pierwsze filmy z Wraysbury. Potem zaczęliśmy wypełniać nasze forum informacjami, które…

WOJNA KARPIOWA – NO LIMIT TEAM – JET FISH TEAM

Na łowisku karpiowym EL DORADO, odbywa się potyczka  No Limite Team i teamu Jet Fish. Ekipa No Limit Team łowi na swoje nowe produkty, które wprowadza niebawem na rynek a ekipa Jet Fish na swoje już sprawdzone produkty. Składy ekip: No Limite Team Monika Lechowska – Bacia Łukasz Lechowski Adrian Kaczmarczyk Tomasz Wasieczko Jet Fish Team Daria Szczerbień Witold Smolarczyk Arkadiusz Rusowski Łukasz Krzekatowski Po dwóch dobach mamy wynik 2-1 dla ekipy No Limit Team.  W tej przyjacielskiej rywalizacji nie liczy się waga złowionych ryb, tylko każda złowiona ryba to…

„Karpie nie mają wakacji” – zapraszamy na artykuł Karola Wiatrowskiego

Karpie nie mają wakacji. Moja przygoda z wakacyjnymi karpiami miała miejsce pięć razy w tym roku. Byłem na karpiach na: trzech zasiadkach, zawodach karpiowych i zgrupowaniu przed WCCJ 2017. Pierwszą zasiadkę miałem w dniach 23-25 czerwca 2017 r. W ciągu 44-godzin karpiowania złowiłem 13 karpi i 2 amury. Karpie o wadze od 9.25 kg do 21.65 kg. Karp o wadze 21.65 kg jest do tej pory moim SB (Season Best). Amury mieściły się w wadze: 11.72 kg – 13.22 kg. Razem: 201.27 kg / W formule trzy największe karpie osiągnąłem:…

KAMIL KĘDRA I JEGO NOWE JESIENNE PB

Kilku godzinna zasiadka dobiegła końca, było cudownie, przechytrzyłem piękną rybkę o wadze 11.800. Dzięki kulce Eko-baits Fish Fusion, która jest w fazie testów udało mi się pobić swoje dotychczasowe PB. Kulki charakteryzuje to, że wykonane zostały tylko i wyłącznie z naturalnych składników dzięki czemu są bardzo przyjazne dla środowiska. Trzydniowe nęcenie dywanowe zaskutkowało dwoma karpiowymi odjazdami . Tutaj podziękowania dla Jakuba Ofiarskiego za pomoc w przygotowaniu miejscówki i cenne wskazówki!

RELACJA – DWIE ZASIADKI NA RYBNIKU 2017

Video relacja z dwóch wizyt na Rybniku, którą przygotował Piotr Bytom. Piotr jest członkiem teamu Fox i w tej relacji pokaże wam piękne karpie z Rybnika, oraz na co się skusiły. Zapraszamy

RELACJA PRZEMKA I MARCINA – JEDNA DOBA NA HOLENDERSKIEJ WODZIE

RELACJA PRZEMKA MARKOWSKIEGO I MARCINA ZEGA: Czwartkowy wieczór, degustujemy z żoną czerwone wino w cieple domowego zacisza, w końcu obiecałem żonie, że ten weekend spędzimy razem. Jednak w podświadomości myślę jak wyskoczyć chodź na kilka godzin nad wode. W tym samym momencie dostaję wiadomość…jedziemy w piątek na nocke…tak, to Marcin Zega mój holenderski temowy kolega. Prognozy pogody nie są najlepsze, ale decyzja może być tylko jedna…jedziemy. Została kwestia przekonania żony, ale z tym sobie poradziłem. W piątek o 14 wszystkie zestawy były w wodzie, a my, wzięliśmy się za rozłożenie…

Trzy dni na łowisku Oleśnikowa Dolina z karpiarze.pl

Zapraszamy na relacje Grześka oraz Adama z trzech dni które spędzili na łowisku Oleśnikowa Dolina Nasza wyprawa zaczęła się jak każda inna. Jak zwykle – zapewne jak u większości z was – trudno było nam zasnąć dzień przed wyjazdem. Moje myśli krążyły już tylko wokół sprzętu leżącego w pokoju i miejsca w które się wybieraliśmy. Czy na pewno wszystko udało się spakować? – pytałem sam siebie. Czy o niczym nie zapomniałem? W głowie już układałem plan czym zajmę się tuż po dotarciu nad wodę, jak to wszystko będzie wyglądało. Wiem,…

RELACJA – DZIKIE KARPIE Z HOLENDERSKIEGO KANAŁU

Prawie półtora miesiąca bez karpi, jak my to wytrzymaliśmy…. sami nie wiemy. Ale ten weekend już należał do nas. Przyjechałem nad „nasz” kanał koło Son en Breugel w piątek przed południem, który cały czas systematycznie nęciliśmy. Pogoda napawała optymizmem, ciśnienie było stabilne od kilku dni i utrzymywało sie w granicach 1010hPa z temperaturą powietrza ok 15*C. Z racji tego, że Marcin nie wiedział dokładnie o której skończy pracę, postanowiłem nie czekać. Nad kanał przyjechałem o godzinie 11 a moja radość po tak długiej przerwie był ogromna. Poczułem klimat karpiowych zasiadek i…

Bartosz Trociuk – piękne wyniki z PZW

Relacja Bartka: „Kolejna wyprawa w poszukiwaniu dużych karpi, kolejny raz na cel obrałem piękną wodę PZW w okolicach Wegorzyna. Woda dość duża i trudna, ale nie ma co się łamać trzeba działać! Na zestawach niezawodny haczykowy banan 20 mm Carpioball i Słodka Kukurydza. Wszystko zasypane seria Standard. Co ta noc przyniesie nie spodziewałem się w najśmielszych snach. Miałem takie marzenie złapać karpia o wielkich łuskach, no i od 3 lat nie mogłem przebić się przez swoja życiówkę 19.2 kg, ta noc była wyjątkowa razem z kolega Pawłem piwkowaliśmy sobie rozmawiając o przyponach i niezapomnianych holach karpi. Nadszedł czas na spanie bo lekko nas zmogło po % ale długo nie pospaliśmy branie kolo godziny 1 w nocy na Słodka Kukurydze. Podnoszę kija wskakuje na ponton i walczę z rybą, po kilkunastu minutach…

RELACJA – DZIKI KARP Z HOLENDERSKIEJ WODY

Witam. Nie było ryby na moich kijach od 5 tygodni. Ale przyszedł czas i na mnie.. i co? I jest ryba życia. Cieżki, długi hol i po 30 minutach jest juz w podbieraku. Branie nastapilo o 6:30, poczatkowo zapowiadała sie dosyć lekka walka, ale w ciagu 30 sekund wszystko sie zmienilo. „Konik” bo tak go nazwałem pokazał, że nie ma zamiaru szybko się poddać. Po drodze zebrał marker z drugiej mejscowki, wiec szybko w ponton. Obudziłem Dawida i działamy. Rybka woziła nas po całym łowisku. Ale jest! Gratulujemy karpiarze.pl .…

RELACJA – TRZY KARPIE 20+ W CIĄGU PIERWSZEJ DOBY

Dnia 04.09.2017 wybrałem się na Łowisko Jarosławki, na dwie doby. Wyjazd z domu o godzinie 5:00, ponieważ mam do pokonania 287 km, a po drodze muszę zrobić jeszcze drobne zakupy. Zrobiło się parę min po 9:00, jak dotarłem na miejsce. Oczywiście jak zawsze miło powitany przez właścicieli, małe pogaduszki opłacenie stanowiska i jazda na miejsce rozwijać sprzęt!. Zanim dotarłem, odwiedziłem kolegę Krzysztofa Koralewskiego, bo wiedziałem, że jest również na zasiadce razem z żoną Kamilą, którą było mi bardzo miło poznać. Krótka pogawędka jak to wędkarze, no ale cóż zrobiło się po 10:00, czas ucieka…

Video relacja Marcina i Patryka – Łowisko Karpik

Prezentujemy Państwu video relację z naszej 5 dniowej zasiadki. Tym razem za cel obraliśmy sobie łowisko Karpik, to nasz pierwszy raz w tym miejscu. Zaraz po przyjeździe na naszym stanowisku przeczytaliśmy wode bez używania echa, po czym szybko zrobiliśmy wywózkę modelem… i zaczeła się zabawa. Miłego oglądania… piona.

Catch report – Piotr Pupek & Oskar Lalik – Jezioro Miłoszewskie

Wybór na kolejną zasiadkę padł na jezioro Miłoszewskie. Po telefonie do właściciela mina słaba bo prawie cała woda zarezerwowana. Dostaliśmy ( podobno nieciekawe ) stanowiska 10-11 na płytkiej zatoce. Wizualnie miejscówka wyglądała całkiem przyjemnie. Po sondowaniu zdecydowaliśmy 3 wędki postawić na 8m a 3 pod nogami na głębokościu 2 metrów. Szybki spacer dookoła urokliwego jeziora i okazuje się, że od 3 dni padają tylko pojedyńcze ryby. Pierwszej nocy łowimy dwie ryby 5 i 9 kg z miejscówek przy brzegu. Kolejna doba nie przynosi brań. Nadchodzi ostatnia noc – po niezbyt udanym…

Udana zasiadka na PZW z Carpioball – Bartek Trociuk

„Weekendowa zasiadka na Pzw ladnie wypalila. 2 ryby udalo sie wyholowac jedna wygrala, zawiodl przypon ktory nie wytrzymal napiecia i trach ciach noooo szkoda ! Markery necilem kulkami Carpioball standart o zapachu ananasa drugi zestaw kokosem. Wszystko podlane jeszcze delikatnie bosterem scopex maslany, oczywisice nie zabraklo nie duzej ilosci ziaren zalane tym samym bostem. Na wlos poszedl haczykowy ananas z popkiem anasowym i kokos podwieszonym ananasem wszystko na dlugim wlosie. Poleca ta nowa serie testy przeszla mega pozytywnie! Zaraz kolejny weekend i kolejne wyzwania. Dzikie dzikusy z pzw to jest…

V Miting Polskich Drużyn Karpiowych ” Karpiarze – Martynce „

Wyniki końcowe V Mitingu Polskich Drużyn Karpiowych „Karpiarze-Martynce” Jerzyn 2017. W zawodach wystartowało 36 drużyn. Ogółem złowiono 40 ryb o łącznej wadze 251,2 kg . PIERWSZA RYBA ZAWODÓW – Paweł Kmit , st. 21 , waga 9 kg. BIG FISH – Mirosław Żyśko , st. 31 , waga 12,1 kg . NAJMNIEJSZA RYBA ZAWODÓW – Marzena Buczkowska , st. 1 , waga 2,1 kg. 16 ryba zawodów ( nagroda specjalna, którą ufundował Karol Wiatrowski) – Tomasz Danielak , st.31, waga 9 kg 1. Adam Stolp, Tomasz Danielak – 29,1 kg…

Zasiadka Tomasza Knuta – Czyli rodzinnie karpiowanie.

„To były trzy piękne dni nad wodą. Udało się wygospodarować trochę czasu wolnego a więc pakowanie i wyjazd, tym bardziej pięknie bo kolejna rodzinna zasiadka z Patrycja Kornaś i naszą córką Wiki mam nadzieję że uda mi się zaszczepić w niej bakcyl karpiowy. Ryby słabo współpracowały, duże upały dały popalić….. Chłodzenie w aucie, zimne napoje i prysznice i jakoś daliśmy radę. Tym razem źle wytypowana miejscówka bo ryba trzymała się drugiej i głębokiej części zbiornika. No ale cóż udało wypracować się parę brań i to cieszy. Nie obyło się bez…

Rodzinne karpiowanie – Jezioro Smolno

Piotr Rabczuk i opis jego zasiadki, którą spędził razem z rodzinną nad pięknym jeziorem Smolno : Nadszedł czas urlopu, który częściowo postanowiłem spędzić razem z rodziną nad malowniczym jeziorem, jakim jest Smolno. Podczas tej zasiadki towarzyszyła mi żona Magda oraz syn Hubert. Przez trzy doby towarzyszył nam również mój brat Paweł z synem Mateuszem. Paweł niestety mógł z nami spędzać tylko popołudnia i nocki a z samego rana musiał jeździć do pracy. Jako miejsce naszej zasiadki wybraliśmy pomost na bagienkach, który pozwolił nam swobodnie tam się pomieścić. Pierwsza doba. Po rozstawieniu całego…

Holenderskie karpie kochają Invadera – Przemek Markowski

Ten weekend postanowiłem spędzić nad kanałem w Son en Breugel samotnie😎. Pojawiłem się na wodą w piątek po południu, szybkie rozbicie obozowiska i obranie taktyki. Zestawy o godz 17 leżały wodzie, na które założyłem trzy sprawdzone smaki z serii Montezuma, Sobieski oraz Cortes z firmy Invader😋, które zawsze się sprawdzają. Szykując kolację, jeden z sygnalizatorów wydał pojededyńczy dźwięk, pomyślałem że w łowisko weszły leszcze, które w holenderskich kanałach osiągają bardzo duże rozmiary 3-4 kg i są częstym przyłowem. Na szczęście po kilku minutach, kolejny pojedyńczy dzwięk, po którym nastąpił odjazd.…

Zobacz więcej

Relacja Michała Kamińskiego z teamu Fox International z zasiadki nad piękną mazurską wodą

Catch raport Michała : Jestem już po urlopie w Polsce a jak wolne to tylko nad wodą. Spędziłem 13 dni nad urokliwym, polodowcowym jeziorem na Mazurach. Cudowne miejsce i iście dziki klimat czyli to co lubię najbardziej. Celem tej wyprawy był karpiszon 20+, jednak nie udało się przechytrzyć tak dużej ryby. Mimo to wyjazd zaliczam do bardzo udanych. Udało mi się położyć 10 ryb na macie (15,5kg największa) i zaliczyć 4 spinki w liliach, gdzie ryby parkowały zaraz po braniu.    Moja strategia polegała na bardzo obfitym neceniu paru miejsc…

Holenderski amur – blog Karpiowe Rolady Michała

„Bardzo mi zależało. Nad tą uroczą wodą spędziłem już kilka weekendów, głównie jesienią ubiegłego roku. Za każdym razem zjeżdżałem do domu na tarczy. To bolesne gdy czas ucieka Ci przez palce, a Ty jesteś bez najdelikatniejszego choćby brania. Ostatnio forma poszła w górę. Łowię znów dużo ryb, wróciła powtarzalność i pewność siebie. Taki moment musiałem wykorzystać i jeszcze raz spróbować okiełznać tą fajną lecz kapryśną wodę. Taktyka, wykonanie planu i po raz pierwszy w Północnej Holandii mogłem zrobić sobie zdjęcie z amurem. Rywal godny, zdrowiutki wrócił po sesji do swojego…

II Trakker Cup – Relacja ekipy Wędkowanie Na Ekranie

Zawody dobiegły końca, mimo faktu że zawody zaczęły się dla nas znakomicie ponieważ przez dwie doby plasowaliśmy się na trzeciej pozycji to sytuacja zmieniła się diametralnie od piątku wieczora kiedy to przeszły dwie burze i ryba zaczęła żerować w głębszej części zbiornika, żeby było mało były to ryby przeważnie od 13kg w górę, u nas również było bardzo dużo brań i ryb ale wszystkie w przedziale 10/11 kg co nic nam nie dawało ponieważ najmniejsza nasza ryba ważyła 11,69 a na zawodach obowiązywała formuła pięciu największych, ogólnie na koniec zajęliśmy…

Wyjątkowa zasiadka Tomasza Gołębiewskiego – Team Invader

Ostatnie 3 doby spędziliśmy nad Łowiskiem Kormoran w miejscowości Sulęcin. Wybraliśmy nasze ulubione stanowisko nr 7. Pierwszy dzień minął nad rozbiciem obozowiska oraz znalezieniu miejsc bez roślinności, aby położyć zestawy. Wytypowane 3 miejsca i czekamy. O godz. 19 pierwsze niemrawe piki, Justyna zacina, ja wiosłuję do brzegu bo wywoziłem inny zestaw na noc. Płyniemy po rybę bo woda cała zarośnięta, Justyna ledwo trzyma wędkę, ja staram się ustawiać ponton lecz ryba robi z nami co chce. Po ok 10 min walki udało mi się ją podebrać, już wiemy, że to pierwszy…

Zobacz więcej

Weekendowa zasiadka na wodzie Pzw

Zenon Chwałek i Piotr Synowiec wybrali się na weekendową zasiadkę. A oto kilka słów od chłopaków: Witamy wszystkich zapaleńców, z Piotrem łowimy w każdy weekend od lodu do lodu, głównie na wodach Pzw. Obecnie znajdujemy się na niewielkim zbiorniku, który ma powierzchnię 17ha. Zawsze staramy się, aby każdy z nas łowił na inne przynęty, ponieważ pomaga to w analizie i opracowaniu przynęt na następny sezon. Ja w tym sezonie postanowiłem, że nie będę łowił na kulki a postawiłem na ziarna, które sam preparuje. Ziarna, na które łowię i którymi nęcę to: -groch, łubin, ciecierzyca, bobik, kukurydza Piotrek z kolei łowi na kulki, które sam kręci i…

Szybka zasiadka Damiana i Dawida z teamu Hi Impuls

Kilka słów od ekipy Hi Impuls: Sobota oraz szybkie podjęcie wieczornej decyzji o wypadzie na jedną noc. Gonił nas czas a my cały czas nie wiedzieliśmy gdzie pojedziemy. Zapada ostatnia decyzja, wskakujemy w samochody i dojeżdżamy na miejscówkę. Auta w odległości 300m. W podręczną torbę wlatują wszystkie potrzebne rzeczy, takie jak przybornik, kulki, kobra oraz szybkim krokiem uderzamy w stronę wody. Niespełna po 20 min wędki mamy już zarzucone, pierwsze branie odjazd u Dawida. Jest udało się, pierwszy piękny pełnołuski na macie. Szybkie zdjęcia i rybka wraca do wody. My…

Nowe Skandynawskie Pb Michała Kamińskiego z Teamu Fox

Michał nie zwalnia tempa i kolejny raz ustanawia swoje nowe skandynawskie Pb o wadze 11,600kg, a do rekordu Skandynawii już jemu naprawdę niewiele brakuje i wierzymy, że ten dzień nadejdzie już niedługo. Pozdrawiamy i czekamy na kolejne wieści.

Wędkarski Buba i kolejna wizyta na STOJKOWIE

Nie trzeba było długo czekać na powrót Buby nad to wspaniałe łowisko, jakim jest STOJKOWO, tym razem znowu zabrakło Radzia, który niedawno został szczęśliwym Tatusiem (pozdrawiamy). Buba jednak tym razem nie pojechał sam a zabrał ze sobą Pawła, który stawia swoje pierwsze kroki w karpiowaniu. Zapraszamy na relację.

Relacja Rafała z 30-sto godzinnej zasiadki

30 godzin, tyle czasu nad wodą mógł spędzić tym razem Rafał Rybka z Genesis Team, ale jemu tyle w zupełności wystarczyło na wyholowanie kilku pięknych rybek, co możecie zobaczyć w przygotowanej przez Rafała relacji, na którą serdecznie zapraszamy.

Europejskie zawody juniorów na Katlov zakończone- brawo Nasi !

Zakończyły się europejskie zawody juniorów na jeziorze Katlov w Czechach. Reprezentacja Polski w składzie Kacper Dowksza oraz Kamil Zychma pod przewodnictwem kapitana Arkadiusza z firmy Carpadventure, walczyła do końca, dając z siebie wszystko. Niestety nasi reprezentanci otarli się o podium.  I miejsce w imprezie wywalczyli Szwajcarzy, za nimi Czesi i Niemcy. Serdecznie gratulujemy chłopakom, jesteśmy z Was dumni. Podziękowania dla  kapitana Arkadiusza za wsparcie chłopaków i opiekę na tej prestiżowej imprezie.   Cytujemy część relacji Kacpra Dowkszy z zawodów : „W piątek od 8 rano zmiana taktyki nęcimy i łowimy…

Kolejna zasiadka Michała na skandynawskiej wodzie i nowe PB

Opis kolejnej zasiadki Michała Kamińskiego na skandynawskiej wodzie: Druga wizyta na nowej norweskiej wodzie okazała się być zasiadką życia jak do tej pory. Udało mi się dwukrotnie poprawić swoje norweskie PB. W czwartek rano zjawiłem się nad wodą. Odchudziłem cały sprzęt aby desant na wyspę poszedł jak najsprawniej. Do tego wykorzystałem serie Fox Camo Lite. Seria ta jest stworzona dla wędkarzy mobilnych i takich, którzy nie lubią brać ze sobą dużo sprzętu. Wziąłem ze sobą również namiot Easy Shelter, zajmuje on mało miejsca w transporcie, waży prawie nic a rozkładanie…

Karpiowe Eldorado na Chojnicy

Serdecznie gratulujemy Drużynie Łowców która wypracowała sobie karpiowe „Eldorado”. Chłopaki piszą: „Za kolejny cel w tym roku obraliśmy sobie jezioro Chojnica. Piękna naturalna woda, głębokość do 12 metrów, bardzo dużo podwodnej roślinności. Na głębokości 3-4 metrów pięknie widać wszystko co pod wodą. Pierwszej doby mieliśmy po 3 brania co uznaliśmy za fajny wynik – wszystkie ryby wypracowane z odległości około 300 m. Jednak to co się działo od rana dnia drugiego na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Branie za braniem cały dzień spędziłem wywożąc zestawy lub holując ryby. Ani razu wszystkie…

Karpiowy rekonesans na Big Game Kobylany

19 Maj – wyznacza nam początek weekendowej zasiadki na łowisku Big Game Kobylany. Taktyką na wyjazd będzie: Naturalnie i prosto 🙂 Przygotowuję zatem mix ziaren i pozostawiam je do wcześniejszego moczenia, przed gotowaniem mieszanki. Proporcje mixu który zastosowałem to: 1 kg RZEPAK 1kg KONOPIA 2kg PROSO 1kg RZEPIK 5kg KUKURYDZA Mix został namoczony, przez około 30h następnie ugotowany Dojeżdżamy na łowisko i rozbijamy obóz Zrobiliśmy mały rekonesans w poszukiwaniu odpowiedniej miejscówki. Zbiornik Big Game Kobylany to około 2ha wody, podzielony został na dwa stanowiska, graniczne na cyplu z dostępem do…

Pierwszy w sezonie skandynawski dzikus Michała

Michał Kamiński z teamu Fox napisał nam kilka słów po złowieniu swojego pierwszego w sezonie Skandynawskiego dzikusa: Pierwszy skandynawski dzikus w sezonie! Nowa woda dała mi 7.600kg złotego szczęścia Zestaw helikopterowy położony na wzniesieniu z 8m na 3,5m zaraz koło zwalonego drzewa. Pełnołuski połakomił się na bałwanka 2x15mm, kulki CCmoore, Pacyfic Tuna i biały pop-up Odyssey XXX. Łowisko nęcone kulkami o smaku kryla od Michała Furtaka. Gratulacje dla Michała i życzymy tego wymarzonego  rekordu Skandynawi.

MAJÓWKOWE Karpiowe EL dorado na GOSŁAWICACH

MAJÓWKOWE Karpiowe EL dorado na GOSŁAWICACH Wreszcie nadszedł długo wyczekiwany wspólny wypad na karpie wraz z NIKOLKĄ .Ze względu na pogodę i przeziębienie córki pierwsze zasiadki w tym sezonie a nawet wspólne zawody odchodziły do lamusa – zdrowie ma się tylko jedno ….dbajcie o nie bo z zasiadki będą nici…. Po wcześniejszej rezerwacji i ustalonych szczegółach z gospodarzem Pawłem Stępniem i kolegom Tomkiem Spaszewskim który pełni funkcje konsultanta łowiska . Nareszcie po intensywnym tygodniu jedziemy na ryby, docieramy na łowisko późnym wieczorem, dookoła okalają łowisko stawy hodowlane jesiotra oraz drzewa,…

Hi Impuls Team na Lac de Madine

Kilka słów od chłopaków z Hi Impusl, po udanej zasiadce nad piękną francuska woda Lac de Madine;   W sobotę z rana pożegnaliśmy wodę gdzie w tym roku po raz kolejny odbywają się zawody World Cup Classic czyli słynne jezioro położone we Francji o nazwie Lac de Madine. Woda o powierzchni 11 km² gdzie pływają wielkie ryby a co za tym idzie duże wyzwanie. Nie było łatwo, walczyliśmy z wielką wodą bez silników elektrycznych, z pogodą a do tego zmienialiśmy trzy razy miejsce w poszukiwaniu ryby. Poznaliśmy dość sporą część…

Łowisko Okoń – krótka zajawka Grześka Żórawskiego karpiarze.pl

Zapraszamy na krótki klimatyczny filmik Grześka Żórawskiego 🙂 Materiał nakręcony na łowisku Okoń. Pogoda zwariowana, słońce, deszcz, wiatr, grad, śnieg, słońce i znów deszcz, noce na minusie, ciśnienie roller-coaster. Za dnia cisza, w nocy cokolwiek się działo i siadły trzy rybki.

Relacja z „IV Miting Karpiarze Martynce 2016” okiem zwycięzców

Relacja jak się potem okazało zwycięzców Mitingu Karpiarze MARTYNCE, czyli Marcin Laszczyk i Piotr Pupek. Zawody odbywały się na łowisku Expert Karp Nekielka. Miting ten, poza rywalizacją ma przede wszystkim pomóc Martynce w dalszej rehabilitacji, która jak można zauważyć przynosi efekty. Cały dochód z tej imprezy jest przeznaczony na leczenie Martynki. V Miting odbędzie się na łowisku Jerzyn, na którym nie zabraknie ekipy portalu karpiarze.pl

Relacja z zawodów Teamu NTK

Relacja z zawodów organizowanych przez właściciela łowiska Czarna Sędziszowska z udziałem Teamu NTK. Łowisko to powstało w miejscu wyrobiska żwirowego, powierzchnia lustra wody to około 6ha a głębokość od 1,5 m do 12 m.

39 Karpi w dwie doby – Karol Błażyca

Krótka relacja z mojej pierwszej wyprawy w 2017 roku na łowisko komercyjne „Pod Borem” polecam każdemu, który wybiera się nad wodę z dziewczyną lub po prostu lubi mieć za plecami różne udogodnienia. Zasiadka bardzo udana 39 karpi w przedziale od 6-16,500kg ! piękne waleczne ryby.

„Wbrew sobie”

Minęła kolejna doba dwutygodniowej zasiadki na łowisku Stojkowo. Wraz z chłopakami z Niemiec Stefanem i Uwe postawiliśmy sześć markerów na wodzie. Naszą taktyką było utworzenie wielkiego karmika między dwoma rowami pełnymi mułu. Lipcowe dni na łowisku położonym zaledwie 10 km od Bałtyku ugościły nas chłodnym powietrzem i w większości deszczowymi dniami. W ciągu pierwszego tygodnia zasiadki w kołyskach gościliśmy kilkadziesiąt miśków. Każdy dzień wyglądał jak „dzień świstaka”… wywózka…1 kg stick mixu pod zestaw 1 kg rozproszone pod markerem i tak co 12 godzin… W połowie zasiadki nadszedł dzień, który zapoczątkował czarny…

CZĘŚĆ REDAKCJI KARPIARZE.PL NA JEZIORZE SMOLNO – FILM

karpiarze.pl 🐟zagościli 4 listopada 2016 na nad wspaniałym jeziorem Smolno , które jest w rękach prywatnych. Jezioro leży w głębi lasu otoczone bunkrami i śladami przeszłości wraz ze słynnym Przesmykiem Śmierci czyli 200 metrowym pasem ziemi między jeziorami, gdzie było prowadzone natarcie wojsk polsko-radzieckich na niemieckie bunkry 🔥Wokół sam las a przed nami czysty zbiornik z klimatem. W jeziorze pływa niejeden karp pow. 20 kg 🐳. Niestety jako, że byliśmy na Smolnie pierwszy raz i tylko dwie doby nie udało się wypracować dwucyfrowego karpia 😪Sytuację uratował Paweł i jego tajemnicza kulka,…

RYBOMANIA 2016 – LUBLIN – RELACJA karpiarze.pl

Targi RYBOMANIA LUBLIN 2016 Zapraszamy na oficjalną relację z targów wędkarskich. 3 grudnia godzina 10:00 – dojechaliśmy na miejsce. Pięć osób, pięciu przedstawicieli portalu karpiarze.pl – jeden cel – zobaczyć jak to wszystko wygląda w Lublinie! Dopisująca pogoda, pomimo przymrozku dała chwilę oddechu po kilku godzinnej podróży. Zatem – wchodzimy na targi. Uwagę przyciąga organizacja, brak przepełnionych kas biletowych, dostępność szatni oraz strefa gastronomiczna zapowiada się obiecująco. Zapraszamy na krótki spacer z perspektywy odwiedzającego. W odczuciu redakcji, targi organizowane w Lublinie to zdecydowanie bardziej kameralna impreza cyklu Rybomania. Mniejsza ilość…